Dota 6.61 Beta 3 Map Changelogs:
Скачать
* исправлена естесственная регенерация при раше
*Living armor теперь дает реген зданиям
* исправлена неправильная цена продажи аганима у некоторых героев
* исправлен визуальный эффект ДД при низких настройках графики
* понижен кулдаун Double Edge 25->15
* призраки вивера теперь не имеют нулевой коллизии(не проходят сквозь крипов) также у них уменьшен обзор на 400 и дает +40 больше bounty
-Various misc code fps stuff(хз что это)
- изменена броня Undid Sil'а
- исправлена Reverse Polarity, теперь размещает противников перед героем
* исправлен подсчет урона для Plazma field
* исправлен вылет игроков при юза Shiva's Guard и Plasma Field
* увеличена начальная сила 17->23 Void'а
* на 2 увеличена базовая броня сайленсера
* аганим больше не уменьшает кд ульта квопы
* увеличивает урон с Searing Arrows с 10/20/30/40 до 20/30/40/50
* увеличена скорость скачков Mystic Snake
*уменьшен кулдаун Stone Gaze (70->35)
* Storm Bolt Sven'а теперь использует нормальную схему нацеливания
* исправлен -ns мод
*исправлен стак напалма, (приводил к излишнему урону), надо тестить, так как еще не 100% готово
* увеличен радиус каста Eyes in the Forest на 25, из за некоторых багов
* наложение Nature's Guise на других юнитов не будет выкидывать вас из него(вроде так)
* уменьшен кд Magic Stick/Wand 25 -> 17
* новая иконка у баша слардара
Dota 6.61 Beta 3 Map Changelogs:
=========================
* Fixed natural regeneration on rax
* Fixed Living Armor not regenerating structures properly
* Fixed incorrect sell value on some aghanim scepters
* Fixed Double Damage visual effect to properly show when the user is using low graphics mode
* Reduced Double Edge cooldown (25->12)
* Watchers now have collision. They also have 400 less vision range and give +40 more bounty.
- Various misc code fps stuff
- Undid Sil armor change
- Fixed Reverse Polarity, it properly places them infront of you now
* Fixed an error in the damage calculation method for Plasma Field
* Reduced FPS drops when using Shiva's Guard and Plasma Field with some custom import files (PGRu-Unexpect3D)
* Improved Faceless Void's base strength (17->23)
* Improved Silencer's base armor by 2 points
* Restored original cooldown improvement on Scepter for QoP
* Improved Searing Arrows damage from 10/20/30/40 to 20/30/40/50
* Increased projectile speed on Mystic Snake
* Lowered Stone Gaze cooldown (70->35)
* Sven's Storm bolt now uses the normal unit targeting scheme. No gameplay changes, just the interface visuals.
* Fixed -ns mode
* Fixed Napalm not properly stacking and doing higher constant values [needs playtesting since it may be too useless now]
* Slightly increased Eyes in the Forest cast range (+25) to fix some order issue bugs [make sure u can't abuse it]
* Casting Nature's Guise on an allied unit will no longer take you out if if you have it on you
* Reverse Polarity now pulls units slightly infront of you instead of all around you
* Lowered Magic Stick/Wand cooldown from 25 to 17
* Added a new icon for Slardar's Bash (3587)